Poštarina je BESPLATNA za sve narudžbe preko 60 KM!
steam igracke

Šta su STEAM igračke?

Da li se osjećate krivim što ste djeci davali igračke s kojima ni na koji način ne razvijaju svoje vještine? Da li je stalno nagovaranje djeteta za učenjem zapravo korisno? Šta bi bilo da su na raspolaganju igračke koje bi djeci omogućavale istovremeno zabavu i razvoj njihovih obrazovnih vještina? Predstavljamo STEAM igračke! Šta su STEAM […]

mitovi i zablude o stem i steam

Mitovi i uobičajene zablude oko STEM/STEAM

10 mitova i uobičajenih zabluda oko STEM-a i STEAM-a. ROĐEN ZA RAČUNANJE Naše društvo je počelo vjerovati da ste ili rođeni s matematičkim vještinama ili ne. Ovu zabludu vjerovatno podstiče nekolicina djece koja su kad se rode razumiju u matematiku, a onda su označena kao “daroviti”. Niko se ne rađa sa matematičkim mozgom i niko […]

robotika i konstrukcijske igracke

Psihosocijalne prednosti robotike i konstrukcijskih igračaka

Učenje robotike i „igranje“ s konstrukcijskim igračkama pruža brojne prednosti, kako za fizičko zdravlje, tako i za razvoj kognitivnih i psiholoških vještina koje su vrlo korisne u „stvarnom“ svijetu. Koje mogućnosti donose? Konstrukcijske igre i robotika izvrsno su sredstvo za lični rast i razvoj mekih vještina koje su izuzetno cijenjene u današnjem svijetu rada, stoga […]

djevojcice prave avion od stipaljki

Kako nadahnuti dijete da uči o inženjerstvu?

Budući da je inženjerstvo ključno u infrastrukturnom i društvenom rastu, on je trenutno nedvojbeno jedan od najtraženijih poslova u svijetu. Osim toga, što se naša infrastruktura više razvija, to bi bila veća potražnja za inženjerima. Međutim, vjerojatno ste već svjesni koliko je nevjerojatno biti inženjer i želite potaknuti svoju djecu da to isprobaju. Problem je […]

djecak pravi zgradu

Četiri popularna područja inženjerstva – građevinsko, električno, mehaničko i hemijsko

Kada većina ljudi razmišlja o inženjerstvu, zamišljaju osobu koja nosi zaštitnu kacigu i rukuje alatom. Pretpostavit ćete da ako neko tvrdi da je inženjer, on ili popravlja ili konstruiše stvari. Mnogi ljudi možda nisu svjesni da je to samo manji dio njihove karijere. Zapravo, inženjerstvo obuhvata toliko stvari da postoji preko 200 vrsta inženjerskih specijalizacija! […]

inzenjerstvo za djecu

Inženjerstvo za djecu – kratki vodič

Jedan od najtraženijih poslova na tržištu je inženjerstvo. Uz obilje poslova u oblasti inženjerstva, kao i obećavajuće izglede na horizontu, nema boljeg vremena nego da učestvujete u ovoj industriji koja je u usponu. Shvatali vi to ili ne, inženjerstvo utiče na vaš svakodnevni život! Vaša kuća je projektovana kao i kompjuter za kojim sjedite. Sada […]

inženjerski dizajn

Važnost procesa inženjerskog dizajna

Ovdje u STEM Pioniru, proces inženjerskog dizajna je srž svega što radimo! Ali jeste li znali da možete primijeniti ovaj alat za rješavanje problema na probleme izvan inženjerstva? Šta je proces inženjerskog dizajna? Proces inženjerskog dizajna, po definiciji, je niz koraka koje inženjeri koriste da pronađu rješenje problema. Ovi koraci uključuju: definiranje problema, razmišljanje o […]

pripovijedanje

Kreativne igre pripovijedanja za djecu

Priče povezuju ljudska bića. Oni su način na koji shvatamo svijet. Ovo se odnosi i na našu djecu. Štaviše, pričanje priča pomaže u neurološkom razvoju djeteta, podstiče kreativno razmišljanje, poboljšava vokabular, potiče maštu, poboljšava vještine slušanja i razvija pismenost. Tokom ove neviđene ere razdvojenosti i izolacije zbog korona virusa, svi ljudi, a posebno djeca, hitno […]

uloga igracaka

Uloga igračaka u razvoju STEM-STEAM vještina

Roditelji su čuvari igračaka za svoju djecu, posebno za mlađu djecu. Njihovi stavovi i uvažavanje igračaka i igre su najvažniji za pružanje djeci prilika za igru, da rastu, uče i istražuju svoj svijet koji se stalno mijenja. Termin STEM je skraćenica oblasti – Science/Nauka, Technology/Tehnologija, Engineering/Inženjerstvo i Mathematics/Matematika. I referira se specifično za karijere i/ili […]

stem projekti iz stvarnog svijeta

STEM projekti koji se bave problemima iz stvarnog svijeta

STEM učenje se uglavnom odnosi na dizajniranje kreativnih rješenja za probleme iz stvarnog svijeta. Kada učenici uče u kontekstu autentičnog STEM dizajna zasnovanog na problemima ili projektima, oni mogu jasnije vidjeti stvarni utjecaj svog učenja. Ta vrsta autentičnosti izgrađuje angažman, odvlačeći učenike od stenjanja “Kada ću ovo ikada koristiti?” na istinsku vezu između vještina i […]