Uslovi korištenja na našem web shopu
Dolaskom na www.igrajucirasti.ba stranicu i korištenjem njenih usluga, Vi prihvatate uslove korištenja. Ako niste saglasni s uslovima korištenja nemojte koristiti isti. Ova stranica sadrži informacije o proizvodima i uslugama koje nudi Igraj Uči Rasti te služe kao internet prodajno mjesto kompanije – web shop.
Igraj Uči Rasti ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale upotrebom informacija sa Internet stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira predviđene namjene.
Opšte odredbe
Na osnovu odredbe čl. IV Ustava Bosne I Hercegovine, Zakona o zaštiti potrošača privredno društvo Igraj Uči Rasti d.o.o. Jelah, svoje cijenjene potrošače koji robu kupuju putem internet webshopa www.igrajucirasti.ba obavještava:
- da se osnovni proizvodi iz kategorija IGRAJ UČI RASTI, MISLILICA, POSTERI, BOJANKE, SLIKOVNICE I GRAFOMOTORIČKE VJEŽBANKE nalaze na stranici www.igrajucirasti.ba
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Ustava BiH, čl. 42) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.igrajucirasti.ba smatra prodajom na daljinu
- da proizvodi koji se prodaju preko internet stranice www.igrajucirasti.ba posjeduje potrebna svojstva za upotrebu toga proizvoda u skladu sa njegovim opisom definisanog u Deklaraciji
- da je prodajna cijena proizvoda naznačena uz svaki artikl
- da je standardno tranzitno vrijeme na teritoriji cijele BiH je od 24 do 48 radnih sati i manje
- da je usluga isporuke besplatna ukoliko je narudžba veća od 60 KM
- da potrošač kupljeni proizvod može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke ili bankovnim karticama prilikom same online narudžbe
- da zamjenu artikla potrošač može izvršiti slanjem popunjenog dokumenta OBRAZAC ZA ZAMJENU na email info@igrajucirasti.ba u roku od 24 sata pri prijemu proizvoda, s tim da naručeni proizvod nije korišten ni oštećen
- da pri povratu robe naručiocu će biti vraćen novac u vrijednosti naručenog proizvoda, s tim da troškovi dostave nisu uključeni
- da odgovore na najčešća pitanja može pronaći ovdje
- da kontaktiranjem info@igrajucirasti.ba možete dobiti odgovore na sva pitanja i tehničku podršku
Igraj Uči Rasti d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje igrajucirasti.ba stranica. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.
Usluge koje Vam pruža igrajucirasti.ba Internet prodavnica ne uključuje troškove koje snosite koristeći kompjutersku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Igraj Uči Rasti d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
Iako Vam Igraj Uči Rasti d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Igraj Uči Rasti d.o.o. ne može garantirati da će usluge na igrajucirasti.ba odgovarati Vašim potrebama. Igraj Uči Rasti d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail info@igrajucirasti.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
Autorska prava
Autorska prava su u cijelosti zadržana. Cjelokupan sadržaj i formati na ovom sajtu u vlasništvo su kompanije Igraj Uči Rasti d.o.o i kompanija koje su ovlastile na upotrebu takvog sadržaja. Sav sadržaj koji se nalazi na našim stranicama, ukoliko nije u osobne svrhe, ne smije se bez našeg dopuštenja koristiti niti dalje ustupati trećim strankama.
Plaćanje
Našim kupcima smo obezbijedili sljedeće vrste plaćanja prilikom online kupovine:
- Kartično plaćanje putem MasterCard®, Maestro® ili Visa karticama (Online plaćanje)
- Gotovinsko plaćanje (Plaća se artikal pri preuzimanju)
- Žiralno plaćanje (Virmansko plaćanje)
Plaćanje karticama
Plaćanje karticom vršite unosom šesnaestocifrenog broja na prednjoj strani vaše kartice u prvo polje gdje stoji “Broj kartice:”.
Zatim unosite datum važenja vaše kartice koja se upisuje u formatu broja mjeseci i godine MM/GG.
Kontrolni broj ili “CVV kod:” je trocifreni ili četverocifreni broj otisnut na kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku online kupovine i smanjuje mogućnost zloupotrebe.
Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Za izabranu karticu unesite odgovarajući kontrolni broj premasljedećim uputama.
Prilikom plaćanja MasterCard, Maestro ili Visa karticama potrebno je upisati trocifreni broj (posljednja desna grupa od 3 cifre) koji je otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju.
Ako na Maestro kartici nije otisnut kontrolni broj, njegov upis nije obvezan.
Konverzija valute
Sva plaćanja se vrše u valuti BiH. Naplaćeni iznos na vašem računu na kreditnoj kartici pretvara se u vašu lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica.
Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog kompjutera i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Uslovi prodaje
ODABIR PROIZVODA
Kupac može naručiti proizvode na www.igrajucirasti.ba web shopu kao gost ili registrovan korisnik. S tim da kao gost ima mogućnost samo jednom da naruči, dok naredni put kupac se mora registrovati. Proces registrovanja je veoma jednostavan i zahtjeva samo osnovne lične podatke.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Da bi ste pronašli željeni proizvod, kliknete na jednu od ponuđenih kategorija u trgovini. Na vrhu stranice imate link trgovina koji Vam omogućava da pristupite svim kategorijama proizvoda. Klikom odvest će Vas na stranicu sa listom odabranih proizvoda.
Prilikom pregleda proizvoda dostupnih za kupovinu imat ćete opciju Dodaj u Korpu, klikom na nju će automatski dodati željeni proizvod u listi istih. Što vam omogućava prikaz svih željenih proizvoda na jednom mjestu.
CIJENE
Vrijednosti proizvoda koje su navedene na webshopu uključuju trenutnu stopu PDV-a. Imamo pravo na mijenjanje cijena u bilo kojem trenutku.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, s PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
DOSTAVA
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču ili emailom na info@igrajucirasti.ba u roku od 24 sata. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Prodavač se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Ako kupac umjesto dostave izabere opciju downloada proizvoda, prodavac se obvezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu na kojoj će se nalaziti linkovi za download i upute. Nakon primitka elektronske pošte (obavijesti o downloadu) kupac može odmah pristupiti downloadu proizvoda.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Trgovac se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.
PONIŠTENJE UGOVORA
Svaki ugovor sklopljen preko interneta i na koji se primjenjuju pravila sadržana u Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač može, bez navođenja razloga, prekinuti ugovor u roku od 7 dana.
Ukoliko želite otkazati narudžbu kontaktirajte nas na info@igrajucirasti.ba.
REKLAMACIJE
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda nave-denom na www.igrajucirasti.ba. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničke neispravnosti audio zapisa koji su pohranjeni na prijenosniku zvuka prodavatelj preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan prijenosnik zvuka nakon čega će prodavatelj u roku od 3(tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.
Prodavac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Ako kupac odabere opciju downloada proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti download zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru prodavatelja prodavatelj se obvezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnosti za download za što kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti download koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na server prodavatelja, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavatelja koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.
U slučaju da kupac ne može downloadati proizvod,a tehnički problemi nisu vezani za prodavatelja, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost I nije dužan kupcu omogućiti download ili isporuku robe bez naknade.
Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan downloadati proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, downloadati proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve
reklamacije.
POVRAT
Ukoliko pri prijemu proizvoda shvatite da ne odgovara specifikacijama na web shopu, proizvod možete zamijeniti ili vratiti novac slanjem popunjenog dokumenta OBRAZAC ZA POVRAT na info@igrajucirasti.ba u roku od 24 sata pri prijemu istog, Vraćeni novac će biti u vrijednosti proizvoda, s tim da troškove povrata snosite Vi.
ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI
Igraj Uči Rasti d.o.o se u potpunosti odriče odgovornosti koja na bilo koji način može nastati korištenjem www.igrajucirasti.ba web shopa, za bilo koje radnje zloupotrebe ili upotrebe sadržaja iste, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili trećoj strani veze sa zloupotrebom ili upotrebom korištenja sadržaja ovog sajta.
Nastojimo provjeriti tačnost informacija prikazanih na ovom sajtu. Međutim, Igraj Uči Rasti ne garantuje da će te informacije biti bez pogreške i da specifikacije, proizvodi i usluge na ovom sajtu mogu sadržavati netačnosti i tipološke greške.
PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama, pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte ili emailom.
Dostava i vraćanje
Cjenovnik
- Dostava proizvoda je besplatna ukoliko je ukupna novčana vrijednost naručenih proizvoda iznad 60KM dostava i vraćanje
- Za naručene proizvode novčane vrijednosti ispod 60 KM dostava je 7KM.
- Kupac dostavu plaća pri preuzimanju pošiljke ili online sa bankovnim karticama, u zavisnosti koji način plaćanja je odabran.
Standardno tranzitno vrijeme
Standardno tranzitno vrijeme predstavlja vrijeme od momenta preuzimanja do momenta uručenja Vaše pošiljke.
- Za gotovo cijelu teritoriju Bosna i Hercegovine standardno tranzitno vrijeme je od 24 do 48 sati tokom radnih dana.
- Ukoliko se naruči proizvod u petak do 12:00 sati i da bi pošiljka bila dostavljena u subotu, potrebno je naglasiti da je HITNO. U suprotnom, će biti dostavljena u ponedjeljak.
Ukoliko dostava Vaše pošiljke u standardnom tranzitnom vremenu bude onemogućena utjecajem više sile (blokade puteva, saobraćajne nezgode, eventualnog kvara na vozilu) ili bilo kojim drugim događajem nad kojim nemamo utjecaja, molimo Vas za razumijevanje i povjerenje da će Vaša pošiljka biti dostavljena u što skorijem vremenu. Naša obaveza je da vas o takvom događaju obavijestimo odmah po njegovom nastanku. dostava i vraćanje
Pakovanje
Adekvatna zaštita i pravilno pakiranje omogućit će nesmetan i siguran transport Vaše pošiljke do krajnje destinacije.
Preuzimanje
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda provjeri eventualna oštećenja pošiljke. U slučaju oštećenja kupac nije dužan da primi paket.
Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu BHPost Express, što predstavlja potvrdu o preuzimanju istog.
Politika privatnosti
Kako bismo uspješno isporučili naručene proizvode kupaca, prikupljamo podatke kao što su ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona i email adresa kupca. Uz spomenute podatke omogućujemo da se Vaš željeni proizvod isporuči i evidentira trenutno stanje narudžbe.
Zaštita privatnosti podataka
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Sa Vašim osobnim podacima postupamo potpuno u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Svaka informacija koju nam upućujete biti će korištena isključivo u svrhe za koje je namijenjena. Osobne podatke vodimo u evidenciji kupaca/korisnika i štitimo sukladno zakonskim odredbama.
Budite sigurni da ne prodajemo, ne iznajmljujemo i ne prenosimo Vaše osobne informacije prema bilo kojem subjektu. Prilikom obrade narudžbe prosljeđujemo podatke isključivo partnerima za dostavu narudžbe, koji su obvezni osigurati zakonske standarde zaštite osobnih podataka. Osobne podatke dajete dobrovoljno u svrhu obrade narudžbe i eventualno u marketinške svrhe. Imate pravo prigovora na raspolaganje s Vašim osobnim podacima u svrhe marketinga.
Svim našim kupcima dajemo mogućnost odabira da li žele biti na mailing listi za obavještenja prilikom popusta ili dolaska noviteta u asortiman Igraj Uči Rasti.
Korištenje kolačića
U svrhu poboljšavanja Vašeg iskustva pregledavanja www.igrajucirasti.ba web shopa, moramo na Vaš računar spremiti malu količinu informacija (kolačića – eng. naziv cookies ). Korištenjem web shopa pristajete na upotrebu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.
Šta je kolačić?
Kolačić je informacija spremljena na Vaš računar od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.
Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili e-mail adresa). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računaru. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promijeniti Vaše postavke internet preglednika da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, obrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.
Kako onemogućiti kolačiće?
Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite:
Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na www.igrajucirasti.ba stranici.
Kakve kolačiće koristi Igraj Uči Rasti.ba i zašto?
Privremeni kolačići (Session cookies) – su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju.
Trajni kolačići (Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Mi koristimo trajne kolačiće za poboljšanja funkcionalnosti, kao npr. što je praćenje pozicije na kojem ste se linku nalazili.
Saglasnost i promjena uslova
Korištenjem naših usluga podrazumijeva se saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korištenja. Sa druge strane, Igrajucirasti.ba se obavezuje da će postupati prema navedenim tačkama. Ukoliko dođe do promjene uslova, postat će važeći tek nakon objavljivanja na ovoj stranici i obavještavanja e-mailom svim registrovanim korisnicima.
Na osnovu člana 11. stav 6. Zakona o unutarnjoj trgovini (Sl. Novine F BiH broj: 40/2010), direktor poduzeća „Igraj Uči Rasti“ d.o.o. Jelah, donosi
Pravilnik o uslovima prodaje
Član 1.
Ovim pravilnikom regulišu se uvjeti prodaje u obavljanju trgovine na malo, u poduzeću „Igraj Uči Rasti“ d.o.o. Jelah (u daljem tekstu Poduzeće).
Član 2.
U poduzeću obavlja se trgovina na malo, u objektima registriranih Poslovnih jedinica, koje posluju u sastavu Poduzeća. Promet u ovim poslovnim jedinicama može da se vrši i po posebnim aranžmanima, i zaključenim ugovorima o dugoročnoj poslovnoj saradnji sa drugim kompanijama.
Član 3.
Poduzeće može da obavlja prodaju na malo putem svojih poslovnih jedinica drugim tvrtkama, ustanovama, školama, bolnicama i dr. Ostvareni promet iz stava 1. ovog člana tretira se kao promet poslovnih jedinica iz člana 2. ovog pravilnika, jer se obavlja preko i pod nadzorom tih poslovnih jedinica.
Član 4.
U prodajnim objektima, kako na robi u izlogu, tako i na robi koja se nalazi unutar prodajnog objekta, istaknute su cijene po kojima se obavlja prodaja potrošačima. Cijene se ističu na posebnim za to uvedenim kontrolnim oznakama veličine 6,5 x 4,0 cm, na kojima pored cijene sa uračunatim PDV-om, iskazane u službenoj valuti BiH, po jedinici mjere pišu i naziv firme, trgovački naziv robe i evidencioni broj zaduženja iz trgovačke knjige (TKM).
Član 5.
Pri prodaji robe kupcima se obavezno izdaje račun za prodatu robu (isječak iz registar kase, ili porezna faktura – račun A4 formata).
Član 6.
U poslovnim jedinicama svi kupci imaju jednaka prava, i sa svim kupcima se pod jednakim uvjetima obavlja prodaja robe. Izuzetno ako se prodaja određenih roba vrši putem narudžbi od strane kupca, isporuka se obavlja po redu narudžbi, o čemu se vodi posebna evidencija.
Član 7.
Prodaja robe u poslovnim jedinicama vrši se u originalnim pakovanjima, a može se obavljati i prodaja u rinfuznom stanju samo onih roba koje su za to predviđene Zakonom.
Član 8.
Pri prodaji robe na malo kupcu se obavezno daju osnovna uputstva o svojstvu robe i načinu upotrebe i održavanja.
Član 9.
Prodavač je obavezan izvršiti prodaju robe na zahtjev kupca, ako se ta roba nalazi u prodajnom objektu.
Prodavač je obavezan da vodi računa o prodaji roba koje se nalaze u prodajnom objektu, a ako za nekom robom postoji neopravdana potražnja, ili ako je ta roba na režimu nacionalnog snabdijevanja, dužan je promet te robe ograničiti u skladu sa zakonom.
Član 10.
Sva roba koja se nalazi u prodaji u poslovnoj jedinici mora biti deklarirana u skladu sa zakonom.
Član 11.
Za tehnički složenu robu, prodavač je dužan obezbijediti garantni list, atest, tehničko uputstvo o načinu korištenja i obezbijediti servisiranje u garantnom roku u dogovoru sa dobavljačem.
Član 12.
Prodavač je dužan da tačno mjeri robu, kao i da obezbijedi mogućnost potrošaču da provjeri točnost mjerenja.
Član 13.
U cilju zaštite interesa potrošača, Prodavač je dužan da za robu koja se vaga obezbijedi omotni materijal srazmjeran robi koja se vaga. Prodavač je također dužan da na zahtjev potrošača posebno upakuje robu i takvo pakovanje naplati prema svom cjenovniku.
Član 14.
Prodavač je dužan obezbijediti podatke za identifikaciju robe koja se prodaje, odnosno koja se nalazi u maloprodajnom objektu.
Član 15.
Potrošač ima pravo na reklamaciju za kupljenu robu u prodajnom objektu u kom je kupovina obavljena, uz predočenje računa o kupovini.
Član 16.
Potrošač svoje pravo na reklamaciju ostvaruje na način i pod uslovom, da svoj zahtjev podnese trgovcu u pismenoj formi čim je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od 30 dana od kupovine robe, ukoliko Zakonom nije drugačije određeno.
Član 17.
Ovlašteno lice u prodajnom objektu može riješiti zahtjev potrošaču u vezi sa reklamacijom odmah, ukoliko je očito da se radi o grešci za koju potrošač nije odgovoran, odnosno koja nije nastala greškom potrošača.
Član 18.
Ukoliko se reklamacija ne može riješiti odmah, Prodavač je dužan da obavijesti pismeno ili usmeno kupca o reklamaciji, najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.
Član 19.
Ukoliko se radi o opravdanoj reklamaciji potrošača, trgovac je dužan da robu sa nedostatkom zamijeni novom robom, ili da potrošaču vrati iznos plaćen za tu robu, ili da uz saglasnost potrošača otkloni nedostatak na robi.
Član 20.
U slučaju da potrošač nije zadovoljan sa rješenjem reklamacije, svoja prava može ostvariti putem mjesno nadležnog suda.
Član 21.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ukoliko je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom, ili ako je u trenutku kupovine znao, ili mogao da utvrdi nedostatke.
Član 22.
Ukoliko se u maloprodajnom objektu vrši prodaja robe sa nedostatkom, ovlašteno lice je dužno da tu robu odvoji, da vidno istakne oznaku koja upozorava na vrstu nedostatka, i srazmjerno utvrđenom nedostatku izvrši sniženje cijena.
Član 23.
Svako sniženje cijena se oglašava putem panoa, u koji se unose podaci o karakteru, razlogu i vrsti sniženja cijena.
Član 24.
Za ugovoreni i realizovani promet, Prodavač može da odobri dodatni bonus, na osnovu sklopljenog ugovora o visini bonusa i visini realizovanog prometa.
Član 25.
Potrošač ima pravo i obavezu da provjeri račun, kvalitet i količinu kupljene robe, i da preuzme račun za kupljenu robu.
Član 26.
Radno vrijeme poslovnih jedinica se utvrđuje posebnim aktima poduzeća u skladu sa općinskom odlukom o radnom vremenu u trgovini.
Član 27.
O izvršenju odredbi ovog pravilnika brine direktor društva, a on može ovlastiti i druge uposlene radnike.
Član 28.
Izmjene i dopune ovog pravilnika vrše se na način i po postupku kao i za njegovo donošenje.
Član 29.
Pravilnik stupa na snagu danom donošenja
Jelah, 30/11/2016
DIREKTOR
Maglić Armin
Često postavljena pitanja – FAQ
Ako ne pronađete odgovor na vaše pitanje, slobodno nas kontaktirajte. Kontakt formular i kontakt podaci su na stranici za kontakt.
Želim da naručim proizvod, ali nisam siguran/na kako to da uradim?
Kontaktirajte nas pozivom na broj +387 62 804 739 ili email info@igrajucirasti.ba mi ćemo naručiti za Vas.
Da li dostavljate proizvod u inostranstvo, izvan Bosne i Hercegovine?
Da, dostavljamo u većinu država. Dostavu u inostranstvo radimo putem standardne poštanske službe, a plaćanje se vrši putem naše online trgovine kartičnim plaćanjem.
Ukoliko naručim proizvod kada ga mogu očekivati na svojoj adresi?
Uobičajeno vrijeme dostave za pakete poslane Brzom poštom je 1-2 dana za BiH. Za inostranstvo od 7 do 15 dana.
Da li se dostavljanje proizvoda naplaćuje?
Da. Dostava se naplaćuje po važećim cjenovnicima.
Nalazim se u blizini vaše radnje, da li mogu doći po proizvod da ne plaćam poštarinu?
Da. Prilikom narudžbe odaberite opciju preuzimanja u radnji. Proizvod će vas čekati u našoj radnji u Jelahu.
Isporučeni proizvod je oštećen, mogu li ga vratiti?
Ako je proizvod oštećen u transportu ili niste zadovoljni stanjem, imate ga pravo vratiti. Vraćene proizvoda ćemo zamjeniti i poslati nazad.
Ako nemamo zamjenskih proizvoda u tom momentu izvršit ćemo povrat uplate ili u dogovoru sa Vama preinačiti ćemo narudžbu. Troškovi vraćanja idu na teret kupca.
Šta ukoliko proizvod naručim u nedjelju ili neku drugi neradni dan?
Naša radnja radi od ponedjeljka do petka od 08:00h-16:00h. Proizvode šaljemo prvog radnog dana ako ste poručili u neradno vrijeme.
Na koji način mogu da platim?
Platiti možete: 1. kreditnom karticom odmah prilikom narudžbe, 2. poštaru koji vam donese paket, 3. uplatom na žiro račun ili 4. gotovinom u našoj radnji
Da li mogu da platim pouzećem, poštaru kada mi donese paket?
Da, ako se nalazite u Bosni i Hercegovini. Izvan Bosne i Hercegovine ne radimo dostavu pouzećem.
Da li je sigurno da plaćam kreditnom karticom? Može li se desiti da mi neko uzme novac?
On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne.
Koje kreditne kartice primate?
Primamo Visa Clasic, Visa Electron, Maestro, MasterCard.
Da li primate debatne kartice, kao što je Visa Electron i Maestro?
Da, Visa Electron i/ili Maestro kartica se može koristiti za plaćanje.
Ako plaćam kreditnom karticom, kojom valutom plaćam?
Plaćate u KM, ali vam se uzima preračunati iznos u Eurima po važećem kursu.
Da li mogu platiti sa PayPal?
Ne.
Kada ćete mi skinuti novac sa kreditne kartice?
U roku od 24h od plaćanja novac će sa Vaše kreditne kartice preći na naš račun. U slučaju nemogućnosti kompletiranja narudžbe novac ćemo vratiti opet na Vašu kreditnu karticu.
Želim da platim na žiro račun. Na koji račun? Nalazim se u BiH.
Uplatu naznačite na: Igraj Uči Rasti d.o.o., Titova 10, 74264 Jelah, Banka: UniCredit bank, Broj računa: 3385502257722521. Naš ID broj je: 4218944860002.
Šta ako haker provali u vaš server, da li može uzeti podatke o mojoj kreditnoj kartici?
Ne, podatke ne može uzeti, jer ih ne čuvamo na serveru, niti igdje drugo. Svaki puta kada naručuje proizvod morate unijeti podatke vaše kartice, koji se šalju banci. Podaci ne ostaju na našem serveru.
Da li je PDV uračunat u cijenu?
Da, PDV je uračunat u cijenu.
Podaci o kompaniji:
Igraj Uči Rasti d.o.o.
Adresa: Titova 10, Jelah 74264
Tel: +387 32 943 011
E-mail: info@igrajucirasti.ba
Web: www.igrajucirasti.ba
Broj računa: 3385502257722521
Matični broj: 4218944860002
PDV broj: 218944860002
Šifra djelatnosti: 47.65 trgovina na malo igrama i igračkama u spcijaliziranim prodavnicama, 47.9 trgovina na malo izvan prodavaonica, štandova i tržnica i razred, 47.91 – Trgovina na malo preko pošte ili interneta.
Trgovac se obavezuje odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.