Korpa
Poštarina je BESPLATNA za sve narudžbe preko 35 KM!
kritičko razmisljanje

Kritičko razmišljanje u STEM-u

Život nije putovanje kojim se može uspješno navigirati koristeći naučene odgovore tokom školovanja. Jedna od najvažnijih stvari koje svaki obrazovni sistem može učiniti je naučiti učenike kritičkom razmišljanju kako bi bili osposobljeni na životnom putu. Navesti djecu da kritički razmišljaju nije lako. Oni više vole direktna pitanja s odgovorima koji uključuju pamćenje, a ne dublje […]

igre prstima za razvoj fine motorike

Igre prstima za razvoj fine motorike

Jedna od strategija koja je korisna u izgradnji fine motorike u učionici je aerobik za razvoj fine motorike prstiju. Ove vježbe motornih pokreta prstiju su aktivnosti koje cijela grupa djece može koristiti kao dio vježbe zagrijavanja prije pisanja. Djeca s lošom finom motorikom često se u mogu boriti s funkcijama ruku i upotrebom raznih alata. […]

vještine 21. stoljeća

Vještine 21. stoljeća: Kritičko razmišljanje, Kreativnost, Kolaboracija i Komunikacija

Izraz vještine 21. stoljeća ili 4C skills (eng. Creativity, Communication, Critical Thinking, Collaboration) obično se koristi za označavanje određenih temeljnih kompetencija. Kao što su kolaboracija (saradnja), kritičko razmišljanje, kreativnost i komunikacija za koje se smatra da škole trebaju podučavati kako bi pomogle učenicima da napreduju u današnjem svijetu. Korištenje 4C-a u STEM-u cilja na vještine […]

aktivnosti za razvoj fine motorike

13 aktivnosti za razvoj fine motorike kod djece

Neka naprežu te male mišiće. Djeca razvijaju motoričke vještine različitim brzinama. Ali kada mala djeca imaju poteškoće s finom motorikom, mogu imati problema s obavljanjem ključnih zadataka poput hvatanja suđa (olovaka i sl.), pomicanja predmeta vrhovima prstiju i korištenja alata poput makaza. Isprobajte igre prstima za razvoj fine motorike da zagrijete prste prije ovih igara. […]

fina motorika

Fina motorika: Šta trebate znati

Fina motorika je sposobnost pokretanja pomoću malih mišića na prstima, rukama i podlakticama. Pročitajte više o finim motoričkim vještinama.

vizualna percepcija prepoznavanje greške

Vizualna percepcija vježbe

Danas ćemo pogledati dio dječjeg razvoja koji vam možda nije poznat. Šta je vizualna percepcija? Zašto je to važno? Šta možete učiniti da pomognete svom djetetu koje može imati vizualne perceptivne izazove? Šta je vizualna percepcija? Vizualna percepcija odnosi se na sposobnost mozga da shvati ono što oči vide. To nije isto što i oštrina […]

razvoj matematike

Razvoj matematike od rođenja do 7 godine

Postoje različite aktivnosti koje pomažu razvoj matematike i njenih vještina, čak za neke se ne bi ni pomislilo da u sebi imaju sadržaje koje pomažu razvoj matematike. Matematička iskustva za vrlo malu djecu trebala bi se u velikoj mjeri temeljiti na njihovoj igri i prirodnim odnosima između učenja i života u njihovim svakodnevnim aktivnostima, interesovanjima […]

STEM

Šta je STEM obrazovanje? Vodič za roditelje i odgajatelje

Šta je STEM? Koja je razlika između STEM i STEAM? Šta je STEM obrazovanje? Možda ste već čuli za ove termine ili vam je STEM nešto potpuno novo. STEM nije nov, ali posljednjih godina privlači veliku pažnju jer nastavnici traže učinkovitije i smislenije načine povezivanja i uključivanja učenika. Prvo započnimo s definicijom STEM-a. Postoji mnogo […]

matematika kroz igru

Matematika kroz igru

Matematika kroz igru s kartama pruža smisleno vježbanje osnovnih kombinacija brojeva. Kombinovati osnovnim brojevima po automatizmu je ključ tečnosti u računanju.  Ove uobičajene igre sa kartama koje djeca uče u školi ili kod kuće mogu se igrati mnogo, mnogo puta i mogu se prilagoditi dječjim matematičkim vještinama kako se vremenom razvijaju. U našem primjeru ćemo […]

TIMSS

Rezultati TIMSS-a i mit o važnosti rane matematike u predviđanju buduće akademske uspješnosti

Rezultati testiranja od strane Međunarodno istraživanja za postignuća učenika u matematici i prirodnim naukama (TIMSS), koji su objavljeni danas, kažu da su učenici četvrtog razreda u BiH na testu iz matematike ostvarili postignuće od 452 boda, a na testu iz prirodnih nauka 459 bodova, što je značajno ispod prosjeka koji iznosi 500 bodova.

Iskoristit ćemo ovu priliku da razbijemo jedan od mitova koji glasi:

“Za malu djecu učenje matematike je manje važno nego razvijanje rane pismenosti i jezičkih vještina.”