Korpa
Poštarina je BESPLATNA za sve narudžbe preko 60 KM!
robotika i konstrukcijske igracke

Psihosocijalne prednosti robotike i konstrukcijskih igračaka

Učenje robotike i „igranje“ s konstrukcijskim igračkama pruža brojne prednosti, kako za fizičko zdravlje, tako i za razvoj kognitivnih i psiholoških vještina koje su vrlo korisne u „stvarnom“ svijetu.

Koje mogućnosti donose?

Konstrukcijske igre i robotika izvrsno su sredstvo za lični rast i razvoj mekih vještina koje su izuzetno cijenjene u današnjem svijetu rada, stoga se učenje robotike i upotreba konstrukcijskih igračaka preporučuje u školi i u privatnom životu.

Prednosti robotike i konstrukcijskih igračaka

Kritično razmišljanje

Kognitivne sposobnosti koje se poboljšavaju kod gradnje robota i ostalih kunstrukcija: memorija, kognitivna fleksibilnost, razvoj vještina multitaskinga, obrada slušnih informacija, vizualno učenje i prostorna spoznaja. A sve one posebno pomažu u stvaranju kritičkog razmišljanja i razvoju kreativnosti.

Socijalizacija

Istraživanja pokazuju da igre uloga u konstrukcijskim igrama potiču saradnju i komunikaciju, istovremeno pomažući u rješavanju problema i sposobnosti donošenja grupnih odluka.

Psihološke vještine

Kroz ovu vrstu prakse, učenici, bez obzira na svoje godine, poboljšavaju emocionalnu samoregulaciju i samopoštovanje, uče preuzimati inicijativu, olakšavaju komunikaciju, povećavaju osjećaj zadovoljstva i zabave, a pomažu im i da pronađu svoj poziv za buduću karijeru.

Razvoj vrijednosti

Konstrukcijske igračke i robotika mogu imati senzibilizirajuću ulogu suočavanju sa svakodnevnim socijalnim problemima, koliko god se čudno čini, uveliko utiču na kolektivne odnose i timski rad, uz to uveliko promovišu predanost, saradnju, nagradu za trud, disciplinu i samopoboljšanje.

Također se može primijetiti da u porodicama u kojima se svi članovi igraju zajedno, grade ili programiraju, postoji bolja komunikacija i veća bliskost između njihovih članova.

Koordinacija

Hobijsti konstrukcijskih igara razvijaju veću efikasnost u koordinaciji oko ruka od onih koji to ne praktikuju, jer moraju razviti veću preciznost i brzinu kod problema koji se pojavi. Studije pokazuju da odrasli koji igraju ove vrste konstrukcijskih igara imaju veću koordinaciju i razvijenu preciznost od onih koji to ne čine, pa samo zamislite što se događa ako u vrijeme najveće plastičnosti mozga potičemo upotrebu ovih vrsta igara na nekoliko sati sedmično ili naučite konstruisati i programirati robote od malih nogu. Rezultati bi mogli biti nevjerojatni kod razvijanja ovih vještina.

Mi u Igraj Uči Rasti se trudimo da kreiramo što više materijala koji će poboljšali iskustvo učenika i nastavnika u svijetu STEM obrazovanja i robotike, tako potičemo na inovacije, stvaranje, a prije svega i na pogreške, što je najvažniji dio procesa učenja, jer podrazumijeva da radite stvari, da niste zadovoljni onim što već postoji.

Za više informacija o određenim robotima ili setovima možete posjetiti našu trgovinu igračaka i otkriti kako primijeniti robotiku za djecu u svojoj školi i ne zaboravite nam postaviti sva svoja pitanja o bilo kojoj srodnoj temi.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.