Poštarina je BESPLATNA za sve narudžbe preko 60 KM!

Često postavljena pitanja – FAQ

Ako ne pronađete odgovor na vaše pitanje, slobodno nas kontaktirajte. Kontakt formular i kontakt podaci su na stranici za kontakt.

Želim da naručim proizvod, ali nisam siguran/na kako to da uradim?

Kontaktirajte nas pozivom na broj +387 62 804 739 ili email [email protected] mi ćemo naručiti za Vas.

Da li dostavljate proizvod u inostranstvo, izvan Bosne i Hercegovine?

Da, dostavljamo u većinu država. Dostavu u inostranstvo radimo putem standardne poštanske službe, a plaćanje se vrši putem naše online trgovine kartičnim plaćanjem.

Ukoliko naručim proizvod kada ga mogu očekivati na svojoj adresi?

Uobičajeno vrijeme dostave za pakete poslane Brzom poštom je 1-2 dana za BiH. Za inostranstvo od 7 do 15 dana.

Da li se dostavljanje proizvoda naplaćuje?

Da. Dostava se naplaćuje po važećim cjenovnicima. Više na stranici za dostavu.

Nalazim se u blizini vaše radnje, da li mogu doći po proizvod da ne plaćam poštarinu?

Da. Prilikom narudžbe odaberite opciju preuzimanja u radnji. Proizvod će vas čekati u našoj radnji u Jelahu.

Isporučeni proizvod je oštećen, mogu li ga vratiti?

Ako je proizvod oštećen u transportu ili niste zadovoljni stanjem, imate ga pravo vratiti. Vraćene proizvoda ćemo zamjeniti i poslati nazad.

Ako nemamo zamjenskih proizvoda u tom momentu izvršit ćemo povrat uplate ili u dogovoru sa Vama preinačiti ćemo narudžbu. Troškovi vraćanja idu na teret kupca.

Šta ukoliko proizvod naručim u nedjelju ili neku drugi neradni dan?

Naša radnja radi od ponedjeljka do petka od 08:00h-16:00h. Proizvode šaljemo prvog radnog dana ako ste poručili u neradno vrijeme.

Na koji način mogu da platim?

Platiti možete: 1. kreditnom karticom odmah prilikom narudžbe, 2. poštaru koji vam donese paket, 3. uplatom na žiro račun ili 4. gotovinom u našoj radnji

Da li mogu da platim pouzećem, poštaru kada mi donese paket?

Da, ako se nalazite u Bosni i Hercegovini. Izvan Bosne i Hercegovine ne radimo dostavu pouzećem.

Da li je sigurno da plaćam kreditnom karticom? Može li se desiti da mi neko uzme novac?

On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne. Više o tome pročitajte na stranici o sigurnosti.

Koje kreditne kartice primate?

Primamo Visa Clasic, Visa Electron, Maestro, MasterCard.

Da li primate debatne kartice, kao što je Visa Electron i Maestro?

Da, Visa Electron i/ili Maestro kartica se može koristiti za plaćanje.

Ako plaćam kreditnom karticom, kojom valutom plaćam?

Plaćate u KM, ali vam se uzima preračunati iznos u Eurima po važećem kursu.

Da li mogu platiti sa PayPal?

Ne.

Kada ćete mi skinuti novac sa kreditne kartice?

U roku od 24h od plaćanja novac će sa Vaše kreditne kartice preći na naš račun. U slučaju nemogućnosti kompletiranja narudžbe novac ćemo vratiti opet na Vašu kreditnu karticu.

Želim da platim na žiro račun. Na koji račun? Nalazim se u BiH.

Uplatu naznačite na: Igraj Uči Rasti d.o.o., Titova 10, 74264 Jelah, Banka: UniCredit bank, Broj računa: 3385502257722521. Naš ID broj je: 4218944860002.

Šta ako haker provali u vaš server, da li može uzeti podatke o mojoj kreditnoj kartici?

Ne, podatke ne može uzeti, jer ih ne čuvamo na serveru, niti igdje drugo. Svaki puta kada naručuje proizvod morate unijeti podatke vaše kartice, koji se šalju banci. Podaci ne ostaju na našem serveru.

Da li je PDV uračunat u cijenu?

Da, PDV je uračunat u cijenu.