Često postavljena pitanja – FAQ

Ako ne pronađete odgovor na vaše pitanje, slobodno nas kontaktirajte. Kontakt formular i kontakt podaci su na stranici za kontakt.

Dostava

Da li dostavljate proizvod u inostranstvo, izvan Bosne i Hercegovine?

Da, dostavljamo u sve države. Dostavu u inostranstvo radimo putem standardne poštanske služba.

Ukoliko naručim proizvod kada ga mogu očekivati u svom domu?

Zavisi od lokacije gdje se nalazite, zavisi od kompanije koja radi dostavu. Ouobičajeno vrijeme dostave za pakete poslane Brzom poštom je 1-3 dana za BiH, a 2-5 dana za ostatak svijeta. Uobičajeno vrijeme isporuke paketa poslanih putem JP BH Pošte je: 1-3 dana unutar Bosne i Hercegovine, 3-5 dana za Hrvatsku i Srbiju i Crnu Goru, 7 dana za Evropu i Ameriku, 14 dana ostali dijelovi svijeta.

Da li je moguće da proizvod naručim, te da ga pošaljem kao poklon nekome drugom?

Da. Isporuka se ne mora raditi na vašu ličnu adresu. Prilikom narudžbe možete unijeti adresu po želji.

Da li se dostavljanje proizvoda naplaćuje?

Da. Dostava se naplaćuje po važećim cjenovnicima. Više na stranici za dostavu.

Nalazim se u blizini vaše radnje, da li mogu doći po proizvod da ne plaćam poštarinu?

Da. Prilikom narudžbe odaberite opciju preuzimanja u radnji. Proizvod će vas čekati u našoj radnji.

Isporučeni proizvod je oštećen, mogu li ga vratiti?

Ako je proizvod oštećen u transportu ili niste zadovoljni stanjem, imate ga pravo vratiti. Vraćene proizvoda ćemo zamjeniti i poslati nazad. Ako nemamo zamjenskih proizvoda u tom momentu izvršit ćemo povrat uplate ili u dogovoru sa Vama preinačiti ćemo narudžbu. Troškovi vraćanja knjiga idu na teret kupca.

Šta ukoliko proizvod naručim u nedjelju ili neku drugi neradni dan?

Naša radnja radi od ponedjeljka do petka od 08:00h-16:00h. Proizvode šaljemo prvog radnog dana ako ste poručili u neradno vrijeme.

Plaćanje

Na koji način mogu da platim?
Platiti možete: 1. kreditnom karticom odmah prilikom narudžbe, 2. korištenjem ličnog PayPal accounta, 3. poštaru koji vam donese paket, 4. uplatom na žiro račun ili 5. gotovinom u radnji. Ako ste u inostranstvu onda je moguće da platite: 1. kreditnom karticom 2. korištenjem ličnog PayPal accounta, ili 3. da izvršite uplatu na naš devizni račun u najbližoj banci.

Da li mogu da platim pouzećem, poštaru kada mi donese paket?
Da, ako se nalazite u Bosni i Hercegovini. Izvan Bosne i Hercegovine ne radimo dostavu pouzećem.

Da li je sigurno da plaćam kreditnom karticom? Može li se desiti da mi neko uzme novac?
On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne. Više o tome pročitajte na stranici o sigurnosti.

Koje kreditne kartice primate ?
Primamo Visa Clasic, Visa Electron, Maestro, MasterCard.

Da li primate debatne kartice, kao što je Visa Electron i Maestro?
Da, Visa Electron i/ili Maestro karticase može koristiti za plaćanje, ali samo ako je sa čipom.

Ako plaćam kreditnom karticom, kojom valutom plaćam?
Plaćate u KM, ali vam se uzeti preračunati iznos u Eurima po važećem kursu.

Da li mogu platiti sa PayPal?
Da, u procesu narudžbe izaberite taj metod plaćanja i dobit ćete mogućnost prijavljivanja u PayPal account i mogućnost transfera novca sa PayPal računa.

Kada ćete mi skinuti novac sa kreditne kartice?
U roku od 24h od plaćanja novac će sa Vaše kreditne kartice preći na naš račun. U slučaju nemogućnosti kompletiranja narudžbe novac ćemo vratiti opet na Vašu kreditnu karticu.

Želim da platim na žiro račun. Na koji račun? Nalazim se u BiH.
Uplatu naznačite na: Igraj Uči Rasti d.o.o., Titova 10, 74264 Jelah, Banka: UniCredit bank, Broj računa: 3385502257722521. Naš ID broj je: 4218944860002. Ako vam treba više podataka preuzmite ih sa ove stranice.

Šta ako haker provali u vaš server, da li može uzeti podatke o mojoj kreditnoj kartici?
Ne, podatke ne može uzeti, jer ih ne čuvamo na serveru, niti igdje drugo. Svaki puta kada naručuje proizvod morate unijeti podatke vaše kartice, koji se šalju banci. Podaci ne ostaju na našem serveru.

Da li je PDV uračunat u cijenu?
Da, PDV je uračunat u cijenu.

Ja sam u inostranstvu, da li imam pravo na povrat PDV?
Kupci iz inostranstva su oslobođeni plaćanja PDV poreza.