Dostava i vraćanje

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, s PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Dostava

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Trgovac se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.

Metod dostava

Naručene proizvode ćemo Vam poslati putem express dostave ili putem poštanske službe u zavisnosti koji metod isporuke izaberete. Proizvod će biti propisno zapakovan i poslan kao paket. Proizvod dostavljamo unutar Bosne i Hercegovine.

Isporuka

Rok isporuke zavisi s kojom metodom se radi dostava, koliko, i koja je dostupnost.

BH Pošta: 1-2 (3) dana
Brza pošta: 1 dan

Za eventualna odstupanja ne snosimo odgovornost. Dostupnost proizvoda kao i način plaćanja može uticati na ove rokove.

Troškovi dostave

Cijena dostave varira od toga u koji dio svijeta šaljemo knjige, koja je njihova težina, te koja dostavna kuća radi dostavu.

Dostava i plaćanje pouzećem

U granicama Bosne i Hercegovine moguće je izvršiti plaćanje pouzećem, tj. možete platiti kuriru ili poštaru koji vam donese paket. Ako je dostava putem EuroExpress pouzeće se ne naplaćuje dodatno, a u slučaju da dostavu radi JP BH Pošta u tom slučaju troškovi dostave se uvećavaju za minimalno 1,80 KM.

Dostupnost

Uz svaki proizvod stoji podatak o dostupnosti.

Taksa na uvoz i izvoz

U pojedinim državama moguće je da će carinska uprava tražiti plaćanje takse na uvoz. Ovi propisi variraju od države do države i savjetujemo Vas da se raspitate da li to važi u vašem slučaju. Takse na uvoz su ne predvidljive za nas. Trošak takse pada uvjek na teret kupca.

Izvozne takse se naplaćuju ako vaš paket ima više od 5kg. I izvozne takse su uračunate u cijenu dostave, i poznate su uvijek unaprijed.

Problemi u dostavi ili isporuci

Sistem je u velikom mjeri automatiziran, ali ponekad se desi da ne dobijete naručeni proizvod. Mogući razlozi i rješenja su:

  • narudžbu nismo primili, ovo se desi uglavnom ako niste u formularu unijeli tačne podatke o sebi i o E-mail adresi. Ako nakon narudžbe u roku od 10 minuta ne dobijete na E-mail potvrdu o naručenim knjigama, provjerite Vaše podatke, junk inbox Vašeg Emaila, i/ili narudžbu ponovite
  • paket smo poslali ali kasni, rijetko se dešava i uzrok je kada poštanske službe kasne sa isporukom. Na ovo ne možemo uticati. U tabelama za broj dana dostave su javni podaci BH pošte.
  • izgubljen paket, veoma veoma rijetko se desi da pošta izgubi poslani paket. U tom slučaju poslat ćemo Vam poručene proizvode ponovno, o našem trošku čim nas Pošta pismeno obavijesti o gubljenju pošiljke. U ovom slučaju pošiljka može da kasni izvjesno vrijeme i molimo za strpljivost. Ako izgubljeni proizvod nemamo više na stanju izvršit ćemo povrat sredstava ili u suglasnosti sa Vama preinačiti narudžbu.
  • problem oko dostupnosti, desi se da izdavači nekad nisu u mogućnosti isporučiti knjigu u obećanom roku. Na žalost na to ne možemo uticati i u tom slučaju ćemo se dogovoriti da li da Vam knjige šaljemo odvojeno ili da čekamo isporuku knjige
  • problem oko plaćanja, ako plaćate proizvod preko žiro računa ili na neki drugi način koji nije vezan za kreditne kartice proizvod ćemo poslati tek kada novac legne na naš račun.

Status narudžbe

Nakon naručivanja Vaša narudžba dobija status: Procesiranje. Kada smo narudžbu primili na znanje ona prelazi u stanje: Pakovanje. Kada pošaljemo paket narudžba prelazi u stanje: Poslano. Provjeru statusa možete izvršiti pogledom u Vaš email narudžbe ili pozivom na telefon ili slanjem E-maila. U tom slučaju nam morate javiti koji je broj Vaše narudžbe.

Vraćanje

Sve proizvode koje šaljemo su novi i bez oštećenja. Proizvode pakujemo tako da ih se pri normalnom rukovanju ne mogu ošteti, u žute koverte sa vazdušnim mjehurćima, ili u kartinske kutije. Ako je proizvod oštećen u transportu ili niste zadovoljni stanjem, imate ga pravo vratiti. Vraćene proizvoda ćemo zamjeniti i poslati nazad. Ako nemamo zamjenskih proizvoda u tom momentu izvršit ćemo povrat uplate ili u dogovoru sa Vama preinačit ćemo narudžbu. Troškovi vraćanja proizvoda idu na teret kupca.