Vaše dijete dođe kući iz škole ili vannastavne aktivnosti i pitate „Šta ste danas naučili?“ Vaše dijete na trenutak razmisli, a zatim kaže „Ne znam“.
Da li vam se ovo desilo? Ako jeste, niste sami i to ne znači da vaše dijete zapravo ništa nije naučilo. Može biti teško razumjeti koliko drugačije funkcioniše mozak djeteta u odnosu na naš mozak odraslih. Jedan element jezičnog razvoja koji se razvija kasnije u djetinjstvu (od 11 do 17 godine ) je sposobnost opisivanja apstraktnih koncepata.
Mnogo toga što učimo kroz Igraj Uči Rasti je apstraktnije od „učili smo o lavovima“ ili „naučili smo tablicu množenja“. Većini djece u ovom uzrastu teško je koristiti riječi kako bi sumirali ono što su naučili iz neke aktivnosti. Slično, pitanja “Šta ste radili danas?” može dovesti do odgovora “stvari” ili “programirali”.
Evo nekoliko pitanja na koja je djeci lakše odgovoriti:
O čemu su edukatori pričali?
Jesi li radio zajedno sa još jednim drugarom?
Kada si imala priliku da ‘uradiš sama’, šta si uradila?
Jesi li tražio za pomoć oko nečega?
Jesi li mogla nekome pomoći?
Robotika:
Jeste li danas koristili neku novu opremu?
Programiranje:
Ako sada zajedno sjednemo za kompjuter, možeš li mi pokazati šta si radio?